Sunday, August 2, 2009

Kelmarin aku telah pergi ke kl.Saja nak jalan jalan sambil shopping.Maklumlah sekarang ni bulan sale.jadi aku tak lepaskan peluang bershopping sambil tu boleh la pergi ke rumah kawan. Kawan aku ni pun ada anak kecik juga , tapi anak dia tua dua bulan dari anak aku.kalau tengokkan macam sebaya je,ye la qis sihat sangat. apa lagi tak lepaskan peluang bergambar bersama2.
Pada malam sebelum tu aku sempat juga pergi pekena sate kajang. Dah lama tak merasa sate kajang sejak tinggal di kuantan ni.Kat kuantan pun ada sate sedap jugak, tapi tak sama dengan sate kajang tu. kami pergi makan adik beradik.Dapatla haikal berjupa dengan ayah cik dan ayah ngah dia.







2 comments:

  1. wah...seronoknyer gi jalan2 kl,jumpa ipar duai...pasti meriahkan sembang2 sambil makan sate...amboi!!! sedapnyeee sate kajang...dah lama tak merasa tau...huhuhu

    p/s...Qis dah tak demam ke?
    wah!!!tudung baru lagi...cantik la...

    ReplyDelete
  2. qis dah x demam, tp selsema + batuk still ada.saja je gi kl,dah lama x pegi

    ReplyDelete